JBS er Danmarks største og førende producent af undertøj. De er en familieejet og -drevet virksomhed, som fastholder deres førerposition ved at fokusere på fire kerneværdier: komfort, kvalitet, innovation og individualitet. JBS er i dag en international virksomhed med flere end 300 medarbejdere. Deres produkter sælges i en lang række lande med Nordeuropa som deres primære marked.
Tradition og nytænkning
Et af JBS’s mest markante kendetegn har altid været en udpræget fornemmelse for, hvad forbrugerne ønsker – og ofte før de selv ved, at de ønsker det. I hver eneste kollektion er der nyheder, der ligger helt forrest i feltet med hensyn til materialer, design og komfort. Samtidig er en række af deres styles med tiden blevet vaskeægte klassikere, som til stadighed tiltaler et bredt publikum. Vidste du for eksempel, at deres 300-serie under “Original” produktlinjen er fuldkommen identisk med den allerførste serie, Jens Bjerg Sørensen sendte på markedet i 1939?
Jens Bjerg Sørensen demonstrerede gennem årene, at han ikke alene havde tæft for at udvikle, producere, markedsføre og sælge undertøj; han formåede også at skabe en ganske særlig ånd i virksomheden. En unik kultur, der betyder, at JBS igen og igen kan fejre jubilæer blandt medarbejderne.